ЗВІТ
керівника комунального закладу
«Пермомайський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 16 «Усмішка»
Первомайської міської ради Харківської області»,
Губанової І.В.
перед педагогічним колективом та громадськістю
про результат роботи колективу ЗДО

Шановні співробітники та батьки!

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Протягом 2021/2022 навчального року діяльність педагогічного колективу ЗДО здійснювалась відповідно до вимог Закону «Про освіту» (нового), Закону «Про дошкільну освіту», Закону «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», «Положення про дошкільний заклад України», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Дошкільний заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем за 9 годинним режимом роботи. Для працюючих батьків були створені чергові групи з 10,5 та 12 часовим режимом роботи, які відвідувало 35 дітей.

У навчальному році в дошкільному закладі працювало 10 груп (7 груп для дітей дошкільного віку, із них: дві інклюзивні (133 дитини) та 3 групи для дітей раннього віку (45 дітей). Наповнюваність в групах ясельного віку складала 15 дітей, у групах дошкільного віку 20 дітей, в інклюзивних групах – 15 та 17 дітей.

Освітній процес в дошкільному закладі здійснювався українською мовою, який забезпечували 25 досвідчених, творчих педагогів: 1 директор, 1 вихователь-методист, 16 вихователів, 2 асистента вихователя, 3 музичні керівники, 1 інструктор з фізичної культури, 1 вчитель-логопед.

Освітній рівень педагогів:

9 педагогів мають повну вищу спеціальну освіту;

2 педагоги мають повну вищу неспеціальну освіту;

6 педагогів мають базову вищу освіту;

8 педагогів мають неповну вищу освіту.

Кваліфікаційний рівень педагогів:

Спеціалісти вищої кв.категорії – 3 педагоги.

Спеціаліст І кв. категорії – 2 педагоги.

Спеціалісти ІІ кв. категорії – 4 педагоги.

Кваліфікаційну категорію «Спеціаліст» має 1 педагог.

Звання «Вихователь-методист» мають 5 педагогиів

11 тарифний розряд у 7 педагогів.

Заклад дошкільної освіти укомплектований технічним та обслуговуючим персоналом відповідно до штатного розпису.

Згідно нормативів та санітарно-гігієнічних вимог в дитсадку обладнані необхідні приміщення: групові та спальні кімнати, роздягальні та кімнати гігієни. Постійно функціонували спортивна та музична зали, медичний, методичний та логопедичний кабінети, сенсорна кімната, харчоблок, пральня, підсобні приміщення. На території закладу для кожної вікової групи є ігровий майданчик з тіньовим навісом та відповідним ігровим та розвивальним обладнанням.

Групові приміщення ЗДО забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Недоліками є недостатня наявність в групах сучасних технічних засобів (мультимедійних пристроїв, комп’ютерної техніки).

Педагогічна діяльність

Колектив дошкільного закладу протягом 2021/2022 навчального року спрямовував роботу на:

- забезпечення виконання державної політики щодо охорони життя та здоров'я дітей, попередження дитячого травматизму, забезпечення умов для духовного та соціального благополуччя вихованців;

- реалізацію завдань інклюзивної освіти;

- підвищення фахової компетентності педагогів щодо використання ігрової діяльності, як ефективного засобу виховання самостійності дітей дошкільного віку та використання нетрадиційних технік малювання, як засобу розвитку дитячої образотворчої діяльності.

Організація освітнього процесу

Освітній процес був організований відповідно до Річного плану роботи ЗДО № 16 на 2021/2022 навчальний рік. Аналіз планування роботи дошкільного закладу за минулий рік показав, що принципи науковості, перспективності, конкретності, наступності, об’єктивності дотримуються. Головні завдання, які були поставлені перед колективом у цьому році, знайшли своє відбиття в усіх складових річного плану.

Якість освітнього процесу за 2021/2022 навчальний рік проаналізовано за результатами спостережень за дітьми під час занять та повсякденної діяльності дітей, відповідно до вимог програми «Дитина».

Результативність засвоєння програми «Дитина» дітьми ЗДО № 16
за 2021/2022 н.р.

Групи раннього віку

Заняття група № 4
(1-2р.)
група № 5
(2-3р.)
група № 11 (2-3р.) Загал. коеф.
Розв. мовлення 0,68 0,80 0,78 0,75
Худ. літ-ра 0,70 0,82 0,75 0,76
Сенсорний роз-ок 0,65 0,73 0,78 0,72
Озн. з прир.довк. 0,69 0,78 0,80 0,76
Озн. з соціумом 0,65 0,80 0,79 0,75
Малювання 0,68 0,77 0,78 0,74
Ліплення 0,70 0,80 0,80 0,77
Аплікація 0,63 0,77 0,79 0,73

Молодші групи

Заняття група № 1 група № 6 Загал. коеф.
Розв. мовлення 0,72 0,70 0,71
Худ. літ-ра 0,77 0,73 0,75
Логіко-математичний розвиток 0,78 0,72 0,75
Озн. з прир. довк. 0,74 0,80 0,77
Озн. з соціумом 0,75 0,79 0,77
Малювання 0,76 0,84 0,80
Ліплення 0,77 0,81 0,79
Аплікація 0,76 0,85 0,80

Середні групи

Заняття група № 9 група № 12 Загал. коеф.
Розв. мовлення 0,83 0,84 0,83
Худ. літ-ра 0,85 0,85 0,85
Логіко-математ. розвиток 0,87 0,88 0,87
Озн. з прир. довк. 0,85 0,87 0,86
Озн. з соціумом 0,82 0,80 0,81
Малювання 0,80 0,82 0,81
Ліплення 0,82 0,80 0,81
Аплікація 0,80 0,78 0,79

Старші групи

Заняття група № 3 група № 8 група № 10 Загал. коеф.
Розв. мовлення 0,75 0,91 0,87 0,84
Худ. літ-ра 0,80 0,95 0,89 0,88
Лог.-матем. розвиток 0,77 0,94 0,85 0,84
Озн. з прир. довк. 0,80 0,97 0,85 0,87
Озн. з соціумом 0,78 0,92 0,83 0,84
Малювання 0,83 0,89 0,95 0,90
Ліплення 0,91 0,84 0,88 0,87
Аплікація 0,88 0,81 0,84 0,84

Аналіз освітньої роботи свідчить про те, що програму засвоєно на достатньому рівні (К- 0,8).

Найнижчий показник за освітньою лінією «Мовлення дитини» багато дітей мають вади мовлення.

Щоб досягти кращих результатів програми потрібно:

• урізноманітнювати форми роботи з мовленнєвого розвитку.

• проводити більш активну роботу з батьками, щодо постійного відвідування дітьми закладу;

• створювати в групах оптимальні умови для розвитку кожної дитини.

Високу результативність проведення освітнього процесу показали музичні керівники Малахова Н.М., Момот Н.М., Шевченко О.М., які склали сучасні сценарії проведення святкових ранків та розваг осіннього, новорічного та весняного циклів, творчо підійшли до розвитку музично-ритмічних рухів, до навчання дітей співам, до підбору музичного забарвлення свят та розваг. Нажаль, з причини воєнного вторгнення РФ до України, були проведені не всі заплановані у 2021/2022 навчальному році свята, розваги та спільні з вихователями заходи музично-естетичного циклу.

Організація медичної роботи

У ході моніторингових процедур вивчався стан здоров'я дітей, рівень проведення фізкультурно-оздоровчої та профілактичної роботи з метою розробки рекомендацій щодо організації і проведення медико-педагогічних заходів, спрямованих на оптимізацію виховної та навчальної діяльності.

Джерелом одержання інформації був облік захворюваності, який ведуть медичні працівники дошкільного закладу. У результаті досліджень виявлені найбільш важливі фактори, що впливають на здоров'я дітей, розроблені індивідуальні рекомендації стосовно корекції особистісних якостей.

Адміністрацією та медичними сестрами здійснювався контроль за дотриманням правил безпеки, охорони життя та здоров’я, за якістю харчування, фізичним розвитком дітей та санітарно-гігієнічним станом дошкільного закладу.

У ЗДО працює медичний кабінет, до штату якого входять: посади сестри медичної старшої (1,5 ставки), сестри медичної з дієтичного харчування (1 ставка). Медичне обслуговування дітей проводили сестри медичні старші: Друзь К.В., Мосійчук Т.І.; сестра медична з дієтичного харчування Чорна К.В.

З метою проведення більш ефективної оздоровчої роботи з дітьми щомісяця проводилося вивчення кількісних та якісних показників груп здоров’я вихованців дошкільного закладу, що дозволяло здійснювати індивідуальний та диференційований підхід щодо дозування фізичного та емоційного навантаження під час проведення фізкультурних та оздоровчих заходів.

Аналіз стану захворюваності дітей проводився щомісячно з доведенням показників кожної групи до педагогів на нарадах при завідувачі та педагогічних радах.

Здоров'я дітей потребує постійної пильної уваги.

Порівняльна таблиця рівня захворюваності дітей
Первомайського ЗДО №16 у 2020/2021 -2021/2022навчальних роках
Параметри аналізу 2020/2021 2021/2022
ясла дошк. всього ясла дошк. всього
1 Кількість дітей у ЗДО 38 172 210 45 133 178
2 Середнє число днів по хворобі на 1 дитину 1,6 0,8 0,9 1,4 0,8 0,8
3 Випадків захворюваності на 1000 216,1 124,6 140,8 215,1 125,6 141,8
4 Випадки ГРЗ та грипу на 100% 95 83 86 92 84 86
Організація харчування дітей

Організація харчування дітей у Первомайському ЗДО №16 проводиться відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у навчальних закладах № 298/227 від 17.04.2006 р. та нормативної документації, що регламентує цей вид роботи у дошкільних закладах.

Контроль за організацією харчування дітей у дошкільних закладах здійснюється Первомайським управлінням Головного управління Держпродпоживслужби у Харківській області та відділом харчування міськво.

Харчування дітей у ЗДО здійснювалося згідно з посезонним примірним двотижневим меню, яке погоджено з Головним управлінням Держпродпоживслужби у Харківській області та затверджено начальником відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області. Відповідно до примірного меню складено картотеку страв.

Продукти харчування та продовольча сировина постачаються до закладів згідно із графіками і маршрутами постачання, узгодженими з Головним управлінням Держпродпоживслужби у Харківській області, із дотриманням вимог щодо умов транспортування, товарного сусідства, мають сертифікати якості й експлуатаційні дозволи.

Забезпечується виконання ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту» в усіх дошкільних закладах щодо внесення батьками плати за харчування у розмірі 70 % від фактичної вартості харчування дитини (рішення Первомайської міської ради від 04.02.2022 № 17 «Про вартість харчування та батьківську плату за харчування дітей у закладах дошкільної освіти Первомайської територіальної громади у 2022 році»).

Аналіз виконання норм харчування в закладі проводиться медичними працівниками за кожні 10 днів.

Порівняльна таблиця вартості харчування дітей
Первомайського ЗДО № 16 за 2021/2022 навчальний рік
місяць Ясла Дошкільні групи В середньому
вересень 31,93 42,33 37,13
жовтень 31,09 40,55 35,82
листопад 30,50 39,36 34,93
грудень 27,22 36,21 31,71
січень 27,71 28,42 28,06
лютий 26,56 27,62 27,09

Протягом 2021/2022 навчального року виконання норм харчування коливалося в ясельних групах в межах 62% - 67%, в дошкільних групах – в межах 57% - 62%.

Дітей, які потребують дієтичного харчування в ЗДО №16 немає.

Улітку 2021 року дошкільний заклад був переведений на санаторний режим роботи (вартість харчування на день збільшується на 10%).

Документація ведеться згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у ЗДО.

Соціальний захист та безпека життєдіяльності

У 2021/2022 навчальному році педагогічний колектив Первомайського ЗДО№ 16 комплексно вирішував питання з попередження дитячого травматизму та техніки безпеки і у своїй діяльності, щодо вирішення цього питання, керувався Законами України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та іншими інструктивними документами в галузі освіти. У дошкільному закладі систематизована документація з ТБ згідно запропонованому переліку.

У перспективному плануванні освітньої роботи в групах раннього віку раз на два тижня, в дошкільних групах раз на тиждень плануються заняття та дидактичні ігри з питань ОБЖД.

У всіх вікових групах проводяться бесіди та інструктажі для батьків щодо дотримання правил безпеки життєдіяльності дитини та організації здорового способу життя.

Випадки травматизму вихованців Первомайського ЗДО № 16 у 2021/2022 навчальному році:

- в освітньому процесі - не було;

- у побуті - не було.

У дошкільному закладі проводиться певна робота щодо соціального захисту дітей та педагогів.

Складені списки дітей пільгового контингенту згідно з якими маємо такі дані:

Пільгова категорія Кількість по ЗДО
1 Діти матерів-одиначок 19
2 Діти з особливими освітніми потребами 5
3 Діти, позбавлені батьківського піклування та діти-сироти 1
4 Діти-напівсироти 2
5 Діти чорнобильців 0
6 Діти з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах 0
7 Діти з малозабезпечених сімей 11
8 Діти з багатодітних сімей 12
9 Діти, батьки яких служили в АТО 3
10 Діти-переселенці 2

Наказом № 79 від 01.09.2021р. громадським інспектором з охорони дитинства призначений вихователь гр. № 8 Біловицька С.В.

Звiльнені вiд батькiвської плати за харчування дiтей:

- діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування;

- діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

- дiти, батьки яких с потерпiлими внаслiдок aаварії на Чорнобильськiй АЕС;

- дiти з iнвалiднiстю.

Зменшений на 50% розмiр батькiвської плати за харчування дiтей:

- для батькiв, у сiм'ях яких троє i бiльше дiтей;

- для дітей, батьки яких служили в АТО.

Підсумки соціально-економічного розвитку ЗДО

У закладі створено умови для безпечного проведення освітнього процесу та праці співробітників. У наявності вся нормативна база з охорони праці та пожежної безпеки.

У 2021/2022 навчальному році в дошкільному закладі було придбано та зроблено:

№ з/п Види робіт Кількість Сума
1. Ремонт системи опалення
Запчастини для опалення в підвал (труба, муфти, кути, кран шар) 1227 гр.
Батарея в спальню групи № 9 1 шт. 2100 гр.
Робота щодо ремонту системи опалення 2000 гр.
Матеріали для ремонту опалення басейну 1085 гр.
2. Система водопостачання
Фільтри для очищення води 1 шт. 40 гр.
Шар-кран гр. № 2 1 шт. 100 гр.
3. Освітлення та електромережі
Електричні світлодіодні лампи 12 шт. 1034 гр.
Подовжувач, розетка 1 шт. 275 гр.
Гофра 16 електр. 20 гр.
Ліхтар світлодіодний 1 шт. 550 гр.
4. Пожежна безпека
Перезарядка вогнегасників 29 шт. 2510 гр.
5. Облаштування теритотії:
Вивіз сміття 7 трактори 3000 гр.
6. Побутова техніка
Матеріали для встановлення електром’ясорубки (дюбелі, короб для автоматів, кріплення, провід мідний, провід ПВС, саморізи по дереву, свердло по металу) 488 гр.
Клавіатура, миша, шнур для комп’ютера 300 гр.
7. Посуд та кухонний інвентар
Підставки для дощечок 5 шт 75 гр.
Дощечки для нарізання 3 шт. 179 гр.
Магніти для ножів 5 шт. 132 гр.
8. М'який інвентар
Тканина для костюмів 753гр.
9. Підписка на періодичні видання 5399 гр.
10. Інвентар для музичної, спортивної зали та басейну 2008 гр.
11. Канцелярські товари
Журнал бракеражу, журнал обліку робочого часу працівників, згоди на щеплення 362 гр.
Тонер для принтера 100 гр 95 гр.
Картридж на принтер 2 шт. 704 гр.
Картон білий 2 пачки 30 гр.
Скотч 2 шт. 120 гр.
12. Інше
Покришка та камера для тачки 2 шт. 330 гр.
Термометр 1 шт. 24 гр.
Гігрометр 1 шт. 125 гр.
Швабри 2 шт 360 гр.
Змінні мопи для швабр 5 шт
Круги на болгарку 10 шт 150 гр.
Накладний замок 1 шт. 180 гр.
Всього 25755 гр.

Всього з вересня 2021 року по березень 2022 року було залучено 25755 грн. із них:

- за рахунок батьків – 12965 грн.;

- за рахунок спонсорів –12790 грн.

У ЗДО планово проведено профілактичні ремонти і огляди електроустановок, опалювального, технологічного обладнання.

Підвальні та складські приміщення, пожежні виходи в групах не захаращені.

Реальний стан та справність усіх конструкцій та систем відповідає нормі: системи водопостачання, опалювальня та каналізації функціонують на задовільному рівні, своєчасно проводиться їх поточний ремонт.

Утримання та влаштування будівлі та території ЗДО відповідає нормативним санітарно-гігієнічним вимогам устрою та утримання дошкільних закладів.

Кiлькiсть переглядiв: 107

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.